CATALÀ GES IIPerfume Black Opium mujerA. Colors negre
1.- Fitxa't en quins són els colors més utilitzats de l'anunci i també en el producteque anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l'ha triat? Els color més utilizats són el negre i rosa.
El decorat es el negre amb un toc rosa.perquè el color negre és net, suau, transmet elegància, i queda bé amb tot.B. Música
2.- Quina és la música que sona al teu anunci?quin tipus de música és?És unamúsica coneguda o creada per l ́anunci? Té un paper protagonista o fa de fons.
Jungle (EMMA LOUISE)Selva es una música que ha sigut creada per el anunci.No, esta fet de fons.C.- Target3.- A quin sector de la societat va dirigit l'anunci?Una interpretació moderna, jove i ... coneguda dins el target a què l'espot va dirigiti per la Societat4.- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal?5.- Són reals les imatges que presenta l'anunci o estan manipulades? Justifica la
teva resposta.són imatges reals6.- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten?SI, el principi del anunci sort YSL (yves saint laurent)7-Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té. .Un perfum de dona que realçarà la seva faceta més femenina i sensual. Manté unjoc de contrastos entre les flors blanques i els grans de cafè a través del seu aroma.8-Què ens promet l'anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?Una fragància única per a dones rocker i rebels que no deixarà indiferent a ningú.9-Quins són els beneficis racionals i emocionals promet?precisament afavorir un vincle afectiu irracional entre el client i el producte o lamarca. L'objectiu és que l'usuari no canviï de producte / marca i que es mantinguilleial encara que les prestacions o el preu siguin millorats pels productes de lacompetència.VALOR DEL PRODUCTE10.- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu anunci? Creus que elproducte té una càrrega irracional?el preu varia depenent de qual escollir que van des de 35,95 € fins a 97,80 €
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada