Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Perfume Hugo Boss The Scent - Publicidad Anuncio Comercial 2016 New York



 Carlos A. Mencias 

      

 CATALÀ                                 GES II


A. Colors

1.- Fitxa't en quins són els colors més utilitzats de l'anunci i també en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l'ha triat?

-Els colors utilitzats en l'anunci és el negre, que a significar el color de la nit i el misteri. El negre s'associa amb el silenci, l'hivern, la foscor, la negació, l'infinit i la força passiva femenina i misteriosa. És l'abisme, la mort, el misteri, la tristesa, la soledat.

-El decorat va ser posar el dos protagonistes en un edifici en el centre de Nova York

-L'han triat perquè Nova York és una ciutat molt luxosa i plena de gent amb molta elegància.



B. Música

2.- Quina és la música que sona al teu anunci?quin  tipus de música és?És una música coneguda o creada per l´anunci? Té un paper protagonista o fa de fons.

S'escolta la cançó d'un cantent Amèrica molt famosa nomenat The Weeknd i té un paper protagonista, ja que el cantant fa moltes cançons sensuals i el vídeo mostra molta sensualitat i coqueteig.


C.- Target

 3.- A quin sector de la societat va dirigit l'anunci?

 Va dirigit a tots els homes que li agrada molt olorar bé i que les dones el vegin.


4.- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal?

La identificació amb el jo real és poder olorar bé i sentir-me amb la mateixa confiança i el mateix diner que el de l'anunci.


5.- Són reals les imatges que presenta l'anunci o estan manipulades? Justifica la teva resposta.

Les imatges que presenta l'anunci són reals, ja que va ser filmat en un edifici en Nova York per poder donar l'impressió que volien donar.


6.- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten?

Surt al principi del vídeo amb les lletres blanques i el fon negre, l'eslògan surt al final del vídeo al costat del pot de perfum i és anomenat "The Scent". L'idioma en què està fet és en angles i les traduccions són "JEFE HUGO I EL PERFUM".


7-Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té.

L'història de l'anunci és que surt l'actor Theo James posant-se el pot de perfum per poder aconseguir l'atenció de l'actriu Natasha Poly. El plantejament que té és de fer la impressió d'aquell home amb estil, elegància, creant la impressió d'un cavaller seductor i segur de si mateix.



8-Què ens promet l'anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?

Ens promet molta confiança al mateix temps que seguretat per poder trucar l’atenció de les dones a més de donar l’impressió de ser un cavaller i una persona ocupada.



9-Quins són els beneficis racionals i emocionals promet?

Ens donarà molta confiança i molta firmerza a l'hora de poder conversar o res més apropar-se a altra persona sense l'seguretat de pensar si olores bé o no.


VALOR DEL PRODUCTE


10.- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu anunci? Creus que el producte té una càrrega irracional?

El preu real del producte és de 58,95 euros, i crec que el preu no és molt irracional perquè és un colònia amb molts anys d'antiguitat i molta gent ja la va usar en múltiples vegades, a més que la marca és una marca molt famosa i reconeguda per el qual si vols una colònia més barata millor trobar altre.



2 comentaris:

  1. Hugo boss, La fragància Alemana, la diferencia, la misteriosa, el olor màgico, me encanta esta colònia y todos tipos de Hugo boss muy buena eleccion.muy bien carlos.

    ResponElimina
  2. Està complet i ben explicat lleixin l'explicació pots saber de quin perfum es, m'agrada la forma que tenen de posar la dona sobre el cavall d'una forma que queda molt elegant i sofisticat a la mateixa part de sensual.

    ResponElimina