Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Francisco Henriques | Pure XS # Paco Rabanne

TREBALL DE L'ANUNCI


Pure XS Paco Rabane.


Pure xs de Paco rabane és un perfum.


1. Els colors més utilitzats a aquest anunci són foscos no hi ha un groc o un taronja, són colors agrisats i de tons bastant foscos. El decorat és l'interior d'una casa i l'han triat perquè l'anunci consisteix en un noi que s'aixeca i comença el seu, dia no podia ser a un altre lloc que a casa seva.


2. La música que reprodueixen és Habanera – Òpera de Carmen Bizet , és una música d'òpera amb ritme bastant creixent que va de notes més baixes a més altes i és una cançó molt coneguda no creada pels anunciants.
No sabria dir si és de fons o fa un paper protagonista, ja que mentre va passen l'anunci la música acompanya molt al paper que fan els actors.


3. Aquest anunci va dirigit al sector masculí.


4. La identificació amb el jo ideal és que quasi a qualsevol home li agrada agradar i en aquest anunci el noi està molt sol·licitat per les dones i ames llueix un cos de revista combinat amb una cara maca.


5. No són unes imatges extremadament irreals, però si estan manipulades amb llums i filtres fotogràfics per donar l'hi una millor forma del cos de protagonista de cara als espectadors i aquest to tan foscos.
És el típic estereotip de l'home que vol seduir a totes les dones.


6. L'eslògan de l'anunci és: pure xs el nou perfum de Paco Rabane i surt al final.
El logotip es PACO RABANE i surt al principi i al final.


7. És un noi que comença el seu dia i mentre va fent les seves coses hi ha un grup de noies amagades per la casa mirant-lo com si fos l'amor platònic de totes i cadascuna d'elles.
Fins que arriba el moment de perfumar-se i aleshores les noies cauen desmallades.
Jo diria que es tracta d'un plantejament de demostració i d'un fragment de vida.


8. L'anunci ens esta prometen un major èxit amb les dones.


9. Com a benefici racional trobem un major èxit amb les dones, i emocionals amors i erotisme


10. Actualment aquest producte costa 55 euros els 100 ml.


Amb aquest producte estàs paga'n més per la marca que pel que realment compres, ja que els costos de fabricació són mínims amb relació a la quantitat de perfum que podem trobar a cada recipient.
Òscar Rodríguez Alba Ges 2



6 comentaris: