Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Sia - Unstoppable ( Idôle Lancôme's Fragrance Version)


  1.  Els colors que més s’utilitzen en aquest anunci, són el rosa pastís i el blanc. El decorat és el carrer, i un paisatge que està triat perque representi la llibertat.


  1.  Sona una cançó de fons en anglès que es diu “ Unstoppable” 


  1. L’anunci va dirigit a tothom, però jo crec que va més dirigit a noies joves ja que el producte és un perfum per a dones. 


  1. Representa alló que l’espectador voldría ser i fer, sobretot el decorat i les actituds,. Ens fan veure un món ideal, el qual en veritat no existeix.


  1. No totes les imatges de l’anunci son reals, algunes están manipulades per un paisatge, (decorat)

Els estereotips que representen és la típica noia prima, alta i molt maca el que estem acostumats a veure sempre als anuncis de la tele.


  1.  El logotip surt al principi de l’anunci quan s’acaba, l’eslogàn surt en el final i ho diu en anglès. “I can”


  1. Aquest anunci tracta sobre un perfum, de color rosa que es LÂNCOME.

És una noia que surt al carrer montada sobre un cavall cavalcant per tota la ciutat lliure. Ens vol transmetre llibertat, poder, que és el que en transmet a mi .

Ens fa plantejar- nos sobre la vida i la lliberat, si volem alguna cosa hem de lluitar per ella.


  1. Ens fa veure que si comprem aquell anunci, obtindrem la llibertat i farem tot el que volguem.


  1. Ens parlen de l’èxit, ens prometen deslliurar-nos de les petites misèries.

Promet sentiments plaents (fragància, suavitat, frescor etc…)


  1. Jo crec que ens fan pagar una mica més del preu del perfum, perquè no nomès veiem com es el perfum sinò també posen imatges de cantants o actors que ens agraden per que nosaltres tinguem més interès en el producte.  Ens venen ser guays, i ser igual de lliures que el personatge de l’anunci. Això fa que valgui més el producte.





2 comentaris:

  1. Es molt bonic l'anunci a més que jo vaig tenir aquest perfum fa molt bona olor. Jo m'hi he fixat en el paisatge i es tot com de fantasia.

    ResponElimina