Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Perfume Chanel Nº5 Limited Edition - Anuncio Spot comercial publicidad 2018


Preguntes del perfume



1- Fixa’t en quins són els colors més utilitzats de l’anunci i també en el producte que anuncien.Quin és el decorat? Perquè creus que l’han triat? Justifica les teves respostes. 


S'han utilitzat colors molt vius com el vermell i el negre amb les lletres de color blanc i tot el fons de color vermell brillant. L'han triat perquè diuen que en el 1921,una intel·ligent dona de negocis Francesa i exponent de l'elit social parisenca va crear una essència que revolucionària la forma en què les dones oliant, i noranta anys després per a molts Chanel Núm. 5 és una icona dels perfums.


2- Quina és la música que sona al teu anunci? Quan tipus de música és? És una música coneguda o creada per l’anunci? 


La cançó és de Krister Linder que es diu L´eau (Theme) I crec que no és molt coneguda fa de fons i es creada per l’anunci, i L’eau (Theme) vol dir tema d’ aigua. 



3- A quin sector de la societat va dirigit l’anunci? 


Va dirigit a la societat dels homes i dones d'alta societat i va ser tot un èxit immediat perquè aquest perfums són molt cars. 


4- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal? Justifica la teva resposta. 


La identificació de aquest perfum és extraordinari i poderós de com el defineixen. Se ha convertit en un codi, i on i número de identificació de sofisticació, rebeldía i elegància desde la seva creació i això l’identifica. 


5- Són reals les imatges que presenta l’anunci o están manipulades? 


Son reals les imatges perquè surt un perfum de vidre  amb el reflex del fons de color vermell i lletres explosives de color blanc i res més per això no estan manipulades. 


6- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci? 

En quin moment surten? En quin idioma están el logotip l’anunci? 


En el anunci no surt el logotip però si existeix té la forma de dos lletres que és la C encreuades. 

I el logotip del anunci surt en Anglès. 


7- Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té. 


L’ història del meu anunci és que hi ha un perfum molt elegant de vidre amb un fons de color vermell que reflexa el perfum que pràcticament és vermell i el plantejament que te és que és absolutament revolucionari. 


8- Que ens promet l’anunci que ens donaria aquell producte si el comprem? 


Que si el compreu no us arrepentireu perquè és elegant i a més de que és un dels millors perfums del mercat i per lo vermellós que era tot en el anunci diria també que és explosiu. 

 

9- Quins beneficis racionals i emocionals promet? 


Els beneficis racionals que tenen és que et fa tenir bona olor durant 48 hores i té una olor agradable e intens és el perfum perfecte. 


10- Quin creus que és el preu real del producte del teu anunci? Creus que el producte porta una càrrega irracional? 


El preu és depèn del número de colònia que volgués comprar, perquè hi han cinc fragàncies i no totes tenen el mateix preu però ronden entre els 70€ cap a dalt. 





2 comentaris:

  1. Una de las colonias que más me llaman la atención, es muy elegante, suave y al mismo tiempo fuerte me gusta mucho,muy bien hatu

    ResponElimina
  2. buen trabajo guapa me parece muy interesante este anuncio muy bien

    ResponElimina