A. COLORS:
1- Fixa’t en quins són els colors més
utilitzats de l’anunci i també
en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l’han triat?
Justifica les teves respostes.
Són barrejats, blaus clars i foscos, o sigui el cel i el mar.
El decorat és el mar i es gravat realment allà. Jo crec que l’han triat perquè
el mar és un lloc tranquil i que representa molta pau, que és el que necessiten
ells en aquell moment, apart de intimitat.
B. MÚSICA:
2- Quina és la música que sona al teu anunci? Quin tipus de
música és? És una música coneguda o creada per l’anunci? Té un paper
protagonista o fa de fons?
La cançó és diu Quando, Quando de Caterina Valente (1962), és
una cançó italiana, suposo que antigament si que era coneguda i han fet un spot
per posar-la a l’anunci, o sigui, han agafat un tros de la cançó i l’han
col·locat a l’anunci. Té un paper protagonista perquè els actors no parlen en
cap moment però també fa de fons.
C. TARGET:
3- A quin sector de la societat va dirigit l’anunci?
Va dirigit als joves/adolescents.
4- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal.
Justifica la teva resposta.
Jo crec que els joves es podrien arribar a identificar amb
l’anunci, jo no m’identifico gens ni mica amb la noia de l’anunci.
D. CONTINGUT:
5- Són reals les imatges que presenta l’anunci o estan
manipulades? Quins estereotips es representen a l’anunci?
Són reals, l’anunci és gravat directament al mar. Els protagonistes
són una parella de joves molt guapos i sexis, el típic noi morè amb molt bon
cos d’aquets que van al gimnàs i la noia molt prima i amb bon cos també.
E. EL TEXT:
6- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci? En quin moment
surten?
En quin idioma estan el logotip i l’anunci?
Si, el logotip i l’eslògan son D&G, DOLCE&GABBANA
i surten al final del vídeo. L’idioma es l’italià.
F. ESTRUCTURA NARRATIVA:
7- Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de
plantejament té.
Es una noia jove que està en una llanxa al mitj del mar a
prop d’unes roques i un noi a sobre de les roques. Quan la veu, “suposadament”
l’atrau per el perfum que porta i es llença mar endins per després pujar a la
llanxa amb la noia. Quan hi es amb ella es llença a donar-li un petó apassionat
a la boca i d’allà va a més.. El plantejament que jo veig és l’atracció i la
passió que es veu entre ells dos.
G. BENEFICIS DEL PRODUCTE:
8- Què ens promet l’anunci que ens donarà aquell producte si el
comprem?
Ens promet que així serem més atractius i “lligarem” més.
9- Quins beneficis racionals i emocionals promet?
Promet èxit social, amor i erotisme.
H. VALOR DEL PRODUCTE:
10- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu
anunci? Creus que el producte té una càrrega irracional?
El preu real del perfum de 100ml és de 56,95€ i el de 200ml
és de 65,95€. Crec que si, perquè suposadament si et compres aquest perfum i el
fas servir, et fa més atractiu i així pots arribar a agradar més (lligar més).
I penso que el preu es massa car per lo que sembla.
Bouchra Boubaouch Boubaous
GES II
muchas faltas un 4
ResponEliminaL'anunci nomès m'agrada perquè surt un home bastant atractiu.
ResponElimina