Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Dolce and Gabbana Light Blue Eau Intense 2017



                                                   CATALÀ   

                                      

A. COLORS:

1- Fixa’t en quins són els colors més utilitzats de l’anunci i també en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l’han triat? Justifica les teves respostes.

Són barrejats, blaus clars i foscos, o sigui el cel i el mar. El decorat és el mar i es gravat realment allà. Jo crec que l’han triat perquè el mar és un lloc tranquil i que representa molta pau, que és el que necessiten ells en aquell moment, apart de intimitat.

 

B. MÚSICA:

2- Quina és la música que sona al teu anunci? Quin tipus de música és? És una música coneguda o creada per l’anunci? Té un paper protagonista o fa de fons?

La cançó és diu Quando, Quando de Caterina Valente (1962), és una cançó italiana, suposo que antigament si que era coneguda i han fet un spot per posar-la a l’anunci, o sigui, han agafat un tros de la cançó i l’han col·locat a l’anunci. Té un paper protagonista perquè els actors no parlen en cap moment però també fa de fons.

 

C. TARGET:

3- A quin sector de la societat va dirigit l’anunci?

Va dirigit als joves/adolescents.

4- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal. Justifica la teva resposta.

Jo crec que els joves es podrien arribar a identificar amb l’anunci, jo no m’identifico gens ni mica amb la noia de l’anunci.

 

D. CONTINGUT:

5- Són reals les imatges que presenta l’anunci o estan manipulades? Quins estereotips es representen a l’anunci?

Són reals, l’anunci és gravat directament al mar. Els protagonistes són una parella de joves molt guapos i sexis, el típic noi morè amb molt bon cos d’aquets que van al gimnàs i la noia molt prima i amb bon cos també.

 

E. EL TEXT:

6- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci? En quin moment surten?

En quin idioma estan el logotip i l’anunci?

Si, el logotip i l’eslògan son D&G, DOLCE&GABBANA i surten al final del vídeo. L’idioma es l’italià.

 

F. ESTRUCTURA NARRATIVA:

7- Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té.

Es una noia jove que està en una llanxa al mitj del mar a prop d’unes roques i un noi a sobre de les roques. Quan la veu, “suposadament” l’atrau per el perfum que porta i es llença mar endins per després pujar a la llanxa amb la noia. Quan hi es amb ella es llença a donar-li un petó apassionat a la boca i d’allà va a més.. El plantejament que jo veig és l’atracció i la passió que es veu entre ells dos.

 

G. BENEFICIS DEL PRODUCTE:

8- Què ens promet l’anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?

Ens promet que així serem més atractius i “lligarem” més.

9- Quins beneficis racionals i emocionals promet?

Promet èxit social, amor i erotisme.

 

H. VALOR DEL PRODUCTE:

10- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu anunci? Creus que el producte té una càrrega irracional?

El preu real del perfum de 100ml és de 56,95€ i el de 200ml és de 65,95€. Crec que si, perquè suposadament si et compres aquest perfum i el fas servir, et fa més atractiu i així pots arribar a agradar més (lligar més). I penso que el preu es massa car per lo que sembla.

 

 

 

 

Bouchra Boubaouch Boubaous                                                                          GES II


2 comentaris: